Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.2.14

Zwilling J.A.Henckels | Bela

I efterhånden et godt stykke tid, har både bilka, salling og føtex haft det sådan, at man kunne samle guldmærker hos dem, og sparer en ordentlig sjat procenter. I nogle perioder har de haft nogle specielle ting, som man så har kunne købe med god rabat når man har sparet nok mærker sammen. Feks. Har de i en periode haft kufferter, pander og gryder, og køkken knive i mærket Zwilling. Og nu har man så siden November (tror jeg det var) haft muligheden for at købe almindeligt bestik, salat serverings bestik, fiske bestik, termokander, og opbevarings krukker, til spaghetti og sådan.

Et komplet sæt af det hele, sammen med steak bestikket, ville jo være perfekt til sommer, sammen med lidt lækker grill udstyr fra rotisserie fra Weber

Egentlig har jeg aldrig tænkt over hvordan bestikket ser ud. Jeg åbner skuffen, og tager det jeg skal bruge, også sætter jeg mig til at spise. Jeg har aldrig tænkt over om det er pænt, slidt eller matcher – Men efter at indkøbet til at flytte hjemmefra, ligesom er gået i gang, er jeg begyndt at tænke vildt meget over det. Om det så er godt eller skidt, dét kan så diskuteres! I hvert fald er jeg kommet frem til, at jeg synes det er meget svært, at finde bestik der faktisk er pænt! Total underligt, når jeg faktisk altid har været fuldstændig ligeglad.  Jeg har gået rundt i Bahne, Inspiration og Sinnerup, og holdt alt deres bestik i hånden, for at finde ud af om det ligger godt i hånden, hvilket jo er et stort must, når man godt kan li’ at spise. Hihi.

Efter et godt stykke tid kom jeg til at tænke muligheden, at Føtex, Salling og Bilka jo faktisk har haft det bestik til at være lige foran indgangen, i deres butikker; som så også viste sig at være rigtig fint, og overraskende holdbart. Nu har Hr. kæreste købt endnu mere, og lidt af de andre ting også; han kender til mit matche-gen, hvilket jo bare er så perfekt.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...