Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.2.14

My birthday

Lige godt hvilken alder man runder, så må hoved ingredienserne ved en fantastisk fødselsdag altså helt klart være; kage, flag og søde gæster. Igen i år var der ikke nogen undtagelser. Jeg blev vækket tidligt, med fødselsdags sang og viftende flag, for at gå nedenunder og spise morgenmad, og skåle i æblejuice med min lillebror. Lidt af dagen brugte jeg i Aalborg samme med min mor, vi skulle købe tilbehør til en af mine gaver, som jeg havde fået af hr. kæreste, dagen før, også sluttede vi af med at spise sandwich på Bogø. Vi skulle hjem og gøre klar til gæster, og senere inviterede min far os alle sammen ind til buffet, hvor de havde det sødeste personale. Det var en fødselsdag lige efter bogen - Starten af Januar, men pokkers godt vejr.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...