Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.2.14

Nyt fra billigvoks og rabatkode

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Pakker fra billigvoks.dk, er efterhånden ved at være fast inventar herhjemme. Men det er jo bare  svært at lade vær', specielt når de tit kører med tilbud, og med gældende rabat koder. Denne gang har jeg bestilt lidt forskelligt hjem. The O elastikker er jeg blevet helt afhængig af. De passer lige fuldstændig perfekt rundt om mit håndled, der er intet sølvspænde der slider ekstra på håret, også holder elastikket virkelig længe - plus, det holder på håret hele dagen, hvilket almindelige elastikker ikke gør, de skal altid lige spændes til efter et stykke tid. Derudover var der en ret fin lyserød tørshampoo i pakken. Ærligt, så var det nok den lyserøde beholder med det fine mønster, som lokkede mig. Men den er virkelig god, og dufter langt bedre end feks. den var scharfszkopf. Creme puff powder, til den vinterblege og skadet hud - og sidst men ikke mindst, den virkelig længe ønskede Bio oil. Nu har jeg hørt så meget godt om den, og kigget på den utallige gange i butikkerne. Nu må den prøves!

Men nu til den farlige del: Det er nemlig muligt for jer at bruge rabatkoden daniella10, og få 10% rabat, resten af Februar måned. 


Indlægget er lavet i samarbejde med billigvoks.dk. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...