Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.2.14

Tema-tirsdag #17: Happy lights | Luksus Vs. Budget

Jeg er helt vild med lys kæder; det bedste ved slutningen af året, er helt klart, at det pludselig er okay at finde de glitrende kæder frem, og hænge op og skabe hygge med. Men hvad så, når den tid er forbi? Så må man finde sig en happy lights kæde! Jeg har kigget på dem i virkelig lang tid. De oblikatoriske billeder, hvor den fine kæder, med de hvide bolde, hænger på en slidt gammel stige. Jeg synes virkelig at det ser så fint ud, og ville passe helt perfekt ind i mine planer. Men hvad der er endnu bedre er, at jeg har fundet dem på ebay - eller, ihvertfald nogle der er uigenkendelig identiske, også er der  meget mere at sparer.

Rundt omkring på nettet, kan man finde den ægte vare under navnet "happy light". De koster lige godt 300 kr, pr. kæde. Hvor man på ebay bla. kan finde de andre, under navnet "string light cotton ball", feks lige her, til bare 51,50 kr, dog uden fragt, men stadig med meget rabat, og hvem kan ikke altid bruge det? 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...