Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.11.13

Slik eller ballade?

Selvom vi efterhånden er ved at passere et par dage over halloween tiden, så er det okay at være lidt bagefter. Sidste år lavede Nicolaj og jeg, lidt halloween hygge for hans nevøer og niece, og det var virkelig en succes, så det skulle jo selvfølgelig helt klart gentages i år. Jeg brugte et godt stykke tid på at få lavet endnu en lille skattejagt, med kort og skat. Også besluttede jeg mig lige i sidste øjeblik, om at lave lidt om i det hele; og lavede derfor spande, med bla. vampyr blod, farlige slanger, og biller. Det har godt nok være en ren win-win situation at elske at være kreativ, også finde en kæreste med en masse små i familien. Halloween er jo én stor krea-tid, - og jeg glæder mig allerede til næste store omgang, med spindelvæv, blod, og heksegift.

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella,
    Hvad er det røde du har på flasken og handskerne? Og hvor er flasken fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en neglelak fra OPI, og flaskerne er fra ikea. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...