Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.11.13

Mickey the mouse

Hvis der er noget der er okay, så er det at gå tilbage til barndommen, når der er noget der omhandler Disney. Jeg kan slet ikke få nok af de små hvalpe, skinnende kjoler, laksko og honning-krukker, når det kommer til det stadie. Og da jeg i min åbenbaring omkring ebay, kom forbi en annonce, med overstående trøje. Så måtte jeg også sande min svaghed. Den sweatshirt måtte klikkes hjem. Hjem; til en efterhånden ret hurtig voksende disney vinter-sæson trøjer, hvis man kan kalde dem dét. Der findes ikke noget bedre end at tilbringe en kølig vinter dag i en fin trøje, med det fineste disney motiv; det kan man bare ikke komme udenom..

3 kommentarer :

  1. hvor er den sød! har du link til den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Når det kommer til sweatshirts, må de gerne være søde og disney!
      Sælgere jeg har købt den har, har slettet sin annonce, men søg "Disney sweatshirt" på ebay; der skulle gerne komme massere! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...