Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.7.15

Kæmpe udsalg hos Cocopanda

Image and video hosting by TinyPic
Endnu engang er der gode penge at spare, hos cocopanda.dk. Jeg synes det er tit at der er tilbud på lækre produkter, hos dem. Og det kan vi jo godt li'. Denne gang er der kæmpe udsalg på alle deres dermalogica produkter. Faktisk det vildeste dermalogica tilbud de overhovedet kommer til at have i år. Tilbuddet gælder kun idag, fredag d. 24 Juli, indtil midnat. 
Jeg er allerede den glade ejer af Dermalogica speciel cleasing gel, som jeg faktisk fik anbefalet til min sarte hud. Jeg har efterfølgende fået et kæmpe rense sæt hjem, som jeg har brugt samlet, og derfor er dermalogica flasken blevet sat til side - men den er lækker, og den kan anbefales! Den koster normalt 229 kr, hvilket jeg godt kan synes er en god portion penge, for endnu et produkt som skal i ansigtet, og som bare skal rense og fjerne makeup. Men ved udsalget i dag, kan man sparer .-32%, og den kommer derfor ned i 183 kr. Desuden holder den også meget længere end mange andre rense produkter, da den er cremet, og ikke tynd som vand. Find den her. Derudover tilbyder cocopanda, alle kunder en praktisk prganizer til opbevaring af makeup/smykker, når de handler over 599 kr. 
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...