Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.7.15

∙ Your's truly organic ∙

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Som jeg viste i Juni favorit indlægget, havde jeg en forholdsvis ny shampoo fra Argan Deluxe blandt de produkter, som har været mine absolutte favoritter i måneden der gik. Det er en super lækker shampoo, hvor der, ligesom navnet antyder, er argan olie i, som bare er ren velvære for de små slidte spidser. Specielt her i sommersolen, hvor strålerne steger på vores hus, og lige så meget på vores lokker. Derfor er det også super vigtigt at pleje sit hår, når det her i varmen bliver udsat for sol og salt vand. 

Mine produkter her er fra www.shopdermaroller.dk, hvor de har et super fint udvalg af alt muligt lækkert til at velpleje kroppen. Også er der også bare mange lækre produkter fra mærket "Yours truly organics", som er en masse hudpleje produkter, som skulle være den helt perfekte løsning på uren, fedtet og akne hud. Jeg har ikke prøvet det endnu - men med de anmeldelser og ord som jeg har læst, så prøver jeg det meget gerne af! Desuden er der overflod af rabat inde på deres hjemmeside, så lige nu er det faktisk sat ned til kun 295 kr, i forhold til 495 kr, som det kostede da jeg fik det. 

Shampooen og hårmasken har jeg til gengæld lavet et par erfaringer med, et par gange efterhånden. Og jeg er helt pjattet med det! Desuden er jeg endnu mere vild med at der er en hånd pumpe på, så det er nemt lige at dosere uden at få for meget ud. De første par vaske, vaskede jeg helt håret i det, men nu er jeg begyndt kun at bruge det i hår spidserne. 

I kan finde alle produkterne her, her og her, hvor de faktisk netop nu er sat væsentligt ned. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...