Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.7.15

Nye produkter fra URTEKRAM

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
For et godt stykke tid siden, efterhånden, modtog jeg de 3 lækre produkter her, fra mærket Urtekram. Jeg har flere gange nævnt at jeg er ret vild med at skifte shampoo, da jeg nemt synes at håret kan blive træls og fedtet af at man bruger den samme shampoo i en meget lang periode, så derfor har jeg taget to forskellige shampooer, da jeg kunne vælge 3 valgfrie produkter. Det sidste produkt er en crystal roll on deodorant, som dufter skønt og mindsker bakterier. Urtekram er en dansk producent af nogle lækre økologiske produkter og et utal af fødevarer, og de er alle sammen af høj kvalitet. Virksomhedens passion er at skabe et grønnere Danmark, hvor miljø og sundheden kommer i første række. Og hvem kan ikke godt li' lækre produkter; som er faktisk er gennemført lækre, hele vejen igennem. 
Image and video hosting by TinyPic
Egentlig tog jeg netop de skrigende pink produkter, fordi at der stod at de dufter af tusindevis af roser; og det tror jeg egentlig også at de gør - men så dufter tusindevis af roser, bare ikke lige så godt, som jeg ellers havde regnet med at de gjorde. Haha. Crystal deodoranten synes jeg er den der dufter mest "stærk", men til gengæld er den virkelig lækker. Den skulle mindske bakterier og selvfølgelig luft - og jeg er faktisk blevet ret glad for den. Den koster 50 kr, og i kan finde den hos billigvoks.dk, lige her. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...