Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.7.15

Juni favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Produkterne fra denne måned, må i dén grad siges at være favoritter. Det er ikke blot nogle jeg har brugt rigtig meget i måneden der er gået; det er faktisk nogle jeg har brugt hver eneste dag. Tørshampooen fra Schwarskopf køber jeg altid når den er på tilbud, så koster den nemlig omkring 5 kr mindre, end batiste. Jeg synes dog at den dufter meget kraftigt af noget jeg ikke synes dufter godt - men til gengæld synes jeg at effekten er bedre på denne, end dem fra batiste. 

♥ Der er faktisk ret mange nye produkter, med i mit favorit indlæg denne gang. Der i blandt er der foundationen fra Maxfactor, som er fra billigvoks.dk Jeg er faktisk først stortset lige begyndt at bruge foundation, da jeg godt kan li' at man får en lidt mere ens hudtone. Jeg har rigtig mange ar og farveforskel i min hud. Jeg synes ikke at den her foundation dækker det helt - men det kan jeg faktisk godt li'. Det gør det blot mindre synligt, og det synes jeg er helt perfekt. Farven er Natural 50 som egentlig er for mørk til min hud, men her om sommeren passer den netop lige. 
Jeg bruger min forholdsvis nye facebrush fra Real Techniques, til at på føre facefinity i ansigtet. Jeg synes de passer ret godt sammen, de to ting - da der er pumpe i foundationen, så den er nem at pumpe og dosere på håndoverfladen, og nem at påføre med børsten da den er lille og tæt i hårene. 

 For et stykke tid siden fik jeg den fineste pakke fra webshoppen www.shopdermaroller.dk, og der var bla. den brune shampoo her, fra Argan Deluxe. Shampooen fedter rigtig meget, da der er olie i, og derfor vasker jeg kun mine spidser i dem. Det gør dem simpelthen så bløde. 
Image and video hosting by TinyPic
Derudover har jeg haft gang i den helt store test, af en masse produkter fra Avéne. Jeg havde nemlig kontakt til et apotek, hvor jeg nøje beskrev hvordan min hud reagerede og hvordan min hud føles. Altså at det feks. godt kan klø på kinderne, og at min hud har tendens til at være tør lidt over øjenbrynene. Jeg modtog en pakke dagen efter, hvor der var produkter der passede lige præcis til min hud type - og jeg må sige at jeg er vildt imponeret over Avéne produkterne. De tre produkter på billederne her, er indtil videre mine favoritter. Det er dem man kan bruge hver dag. Hvor man først renser huden med den blå vand. Derefter sprøjer man med Thermal Spring Water, og til sidst bruger man cremen i den lille tube. Virkelig skønne produkter, som jeg helt klart vil anbefale. Meget mere om dem, skal vi nok komme ind på snart. Til sidst har jeg min nyeste Clean parfume. Jeg elsker den! Den er helt perfekt her til sommeren, og dufter simpelthen så skønt og feminint. Jeg er simpelthen så pjattet med Clean parfumer, og jeg kan slet ikke få nok. 
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...