Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.8.15

Tema-tirsdag #58: Knorr bouillon

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er blevet udvalgt til at teste Knorr's bouillon for buzzador.
___________________________________________________________________________________
Lidt om buzzador: Jeg har åbenbart været medlem af buzzador i efterhånden ret lang tid. Jeg har nok fået tilmeldt mig midt i undren over hvad det var, og hvor (og hvordan) folk der skrev om det der buzzador, egentlig fik deres test produkter fra. Lige pludselig fik jeg i hvert fald en mail, hvor der stod at jeg kunne tilmelde mig deres kampagne, og efterfølgende en, hvor der stod at jeg var blevet udvalgt. Buzzador er altså et selskab der organisere kampagner til privat personer, hvor man så kan tilmelde sig de forskellige kampagner som de udpeger, og hvis man så bliver valgt til at teste (hvilket ikke altid er sikkert) så modtager man pakken, hvor der er til en selv, og til at dele ud af til sine venner. Efterfølgende skal man fortælle sin mening. 
___________________________________________________________________________________
For et stykke tid siden blev jeg udvalgt til at teste bouillon fra Knorr. Jeg modtog en kæmpe pakke, propfyldt med de gule pakker - helt klar til bare at gå i krig med suppe og sovs, og hvad man nu ellers kan bruge dem til. Og mulighederne er jo faktisk mange. Jeg har eksperimenteret lidt, hvilket specielt er kommet nogle fire-benet uldtotter til gode. Mh, hvor det har duftet. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...