Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.8.15

Juli favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Ganske for sent, er jeg nu klar med mine Juli favoritter. Jeg er selv ret vild med at læse indlæg hos andre bloggere, hvor de har skrevet om månedens favoritter. Man kan jo sagtens fortælle om sine nye produkter, eller vise nogle ting man har fået eller har brugt en gang eller to; men hvilke produkter holder til at være en favorit en hel måned. Jeg har erfaret at jeg generelt nok bare har nogle ret faste yndlings produkter - jeg synes tit at det er de samme produkter, som jeg kan finde frem som månedens favoritter. Denne gang er mine favoritter dog ret sæson præget. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
♥ I min goodiebox for Juli måned, der synes jeg at der var nogle festivals lignende produkter med. Det passede faktisk fuldstændig perfekt; for dagen efter jeg modtog pakken der skulle jeg afsted mod Læsø, for at sove i telt. I boksen var der bla. Micellar Cleansing water fra Garnier. Jeg har også produktet i fullsize, som jeg faktisk købte efter at jeg fik det anbefalet af en veninde - og lige siden har jeg faktisk brugt den hver eneste dag. Derfor var den lille rejse størrelse fuldstændig perfekt, og i endnu mere perfekt timing. Derudover var der også en sunspa fra Dennis Knudsen, med i den goodiebox. Det er en spray, som man bare sprøjter på huden fuldstændig som en hårlak (feks.). Jeg er helt pjattet med dén opfindelse, så man slipper for fedtede fingre. ;-) Derudover har jeg endnu engang været en flittig bruger af en af mine CLEAN parfumer. Jeg er simpelthen så vild med dem - de absolut skønneste dufte, uden at det overhovedet bliver for meget.
Image and video hosting by TinyPic
Også har jeg bare endnu engang haft en sommer, hvor de her shorts har været nogle af mine absolutte favoritter. De er faktisk fra americandreams, og koster alt for meget derinde, i forhold til hvad de kan erhverves for, inde på Ebay. Men trods fuldpris, og dét at der faktisk er brændt et hul i silken efter en flyvene glød - så er de simpelthen  lækre, og er blevet brugt flittigt. De passer bare så lækkert sammen med brune ben og hvide toppe. 

Læs tidligere favorit indlæg her og her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...