Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.8.15

Nyheder fra Kähler

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Se lige nogle lækre nyheder fra Kähler! Jeg synes måske at det havde taget lidt overhånd, alt det der Kähler og stribede vaser. Lige pludselig synes jeg at jeg havde stribede vaser over alt; og min lillebror spurgte også meget undrende, da han fandt ud af hvad Kähler er. "Er det sådan nogle vaser, alle sammen?". Og jeg forstår godt hans undrende spørgsmål.
Egentlig synes jeg at de stribede sølv vaser er ret fine; men eje dem, dét skulle jeg bestemt ikke. Netop af den grund, at jeg nødigt ville kvæles i Kähler keramik. Men så var det at de kom frem med de her nyheder. Jeg tror at jeg allerede har fundet et par ønsker til jul. 

Hvad synes i om Kähler nyhederne? 

1 kommentar :

  1. Jeg skal så meget ha' fat i noget af det :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...