Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.9.15

August favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Og bum, altså! Så synes jeg bare lige pludselig at August også var gået. Det er helt vildt som Juni, Juli og August bare altid suser forbi. Og selvom at vejret vidst har været på alles læber, fordi at det ikke altid har været lige lækkert - så har nogle af mine favoritter for August måned, igen været Sunspas solspray, lavet i samarbejde med Dennis Knudsen. Som jeg skrev i Juli favorit indlægget, så er sprayen på samme måde som en hårspray - man sprayer direkte på huden, uden at skulle smøre ud efterfølgende, hvilket er så fin en opfindelse. 

Avène fylder endnu engang godt, på billederne fra månedens favoritter. Jeg er nemlig stadig helt vild med de produkter som jeg har modtaget fra dem. Og specielt deres Eau Thermale Spring water, synes jeg er virkelig lækker. Det er faktisk bare en kølende vand, som hjælper mod irriteret hud, eller hvis man bare har det varmt. Jeg havde den lille flaske med på Læsø, og ga' den til N's ven, som sagde at han svedte og havde det varmt. Hans kommentar var først "nejnejnej, ikke noget spraytan i mit hoved", men lynhurtigt efter, sagde han at det var en genial opfindelse. 
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Også har jeg en shampoo, som helt klart er på min top 5. Head&shoulders virkelig lækre og velduftende "apple fresh". Jeg er fuldstændig vild med den, og har faktisk netop lige købt 4 stks, da de var på tilbud i Bilka. Så lækker en duft, den shampoo har. Derudover har jeg en masse forskellige Sanex deodoranter. Jeg har købt de fleste i Normal, hvor de vidst nok koster 12 - 15 kr. stk. Duften holder i rigtig mange timer, også synes jeg også bare at de alle sammen dufter rigtig skønt, på hver deres forskellige måder. 
Helt ude i siden af det nederste billede her, der kan man lige skimte en lilla pose hvor man kan se at der står "delle", haha. Det er vatrondeller fra Rema1000 - hvilket er et lille tip, fra mig af. Jeg bruger vatrondeller dagligt, og sætter stor pris på at det er nogle af lidt god kvalitet, sådan at de ikke "smuldre" og er trælse at fjerne makeup med. Jeg har førhen været stor fan af dem fra YniQ - dét er jeg stadig. Men nu har jeg fundet nogle i Rema1000. De kostede noget der lignede 6 kr. for et kæmpe langt rør, hvilket jo samtidig er en rigtig lækker pris. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...