Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.9.15

Casual nordic lifestyle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg synes virkelig at den nordiske stil er den absolut fineste. Jeg er helt vildt med den hvide, beige og det brune træ, som har fået en god portion slid med sig igennem tiden. Hvis man så ellers lige krydre det hele lidt med nogle sink potter og en ordenlig portion blomster; så bliver det bare den fineste skandinaviske stil. En af mine helt store drømme, er at komme til at bo et lækkert sted, med dejlige områder og højt til loftet. Et sted hvor der er nok at lave, og hvor idéer bare er noget der skal udfoldes. Jeg synes at male og ordne tingene selv, er noget at det der er aller mest hyggeligt. Også kan jeg bare slet ikke vente med at kunne vælge alle de ting som jeg godt kunne tænke mig, til min eget hjem. Og det gælder både farven på malingen, om det er nu vi skal male fodlisterne, og om hvilke døre der skal købes, når vi skal trave igennem de forskellige byggemarkeder som feks. www.xl-byg.dk. Det lyder helt sikkert virkelig underligt - men jeg synes virkelig at det er smadder hyggeligt, at være i byggemarkeder. Der er bare fyldt op med fine ting, til kreative udfoldelser, og jeg er helt pjattet med det.

De har et virkelig fint udvalg af døre fra Swedoor, hos xl-byg. Et stort udvalg, så man kan vælge lige præcis dén slags der passer til den stil, som man gerne vil ha' i sit kommende hjem - eller måske bare i det hjem man i forvejen er rigtig glad for, men som bare trænger til lidt opfriskning, eller forandring. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...