Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.11

Goodbye christmas




Jeg elsker hyggen ved julen. Jeg elsker, når kalenderen viser "1 December" Men lige så snart at den nærmer sig der den 17,
ønsker jeg bare at den skal overståes. Jeg brydes mig ikke om juleaften, eller rettere sagt hader jeg den faktisk lidt. Hvorfor,
kan jeg ikke forklare. Det er faktisk ret underligt. Men thats the way it is. Nytårs aften er lige sådan. Jeg synes slet ikke den
er noget særligt - Og det er helt klart noget jeg har fra mine forældre af. For aller første gang, skal jeg i år holde nytår
et andet sted. For aller første gang, skal jeg ikke springe fra det ene år, over i det andet, med min familie omkring mig,
og det har jeg det underligt med. Men man bliver jo ældre - Der sker forandringer. Jeg har idag taget alt julepynten ned,
 og ligesom lidt skal træet som vi løftede ind og pyntede for præcis én uge, og én dag siden, skal nu smides væk.
Vi ses igen næste år nisser - Jeg trænger til sommer.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...