Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.12.11

Christmas wishes




Dejlige behagelige lærred sko, totalt ynglings! Også ønsker jeg mig mine første stilletter - At all! En guitar fingerring, fordi den minder mig om min mormor, hun havde den sejeste guitar lighter, og med en fingerring, kan jeg jo altid "ha' hende med mig" hvis I forstår. Superman trøje, så jeg altid lige kan flyve mig en tur, og krus der matcher. Uret er fra Ikea, har en vild størrelse, det er nemlig stort! Også lige et armbånd, eller hvad man kan kalde dét, til at holde en iphone, når man er ude og løbe - Skie' smart!

Det er bare nogle af mine ønsker - Jeg skal sådan set finde dobbelt op, da jeg har fødselsdag, ikke ret lang tid efter jul.. Pyh.

7 kommentarer :

  1. Hvor kan man købe supermand trøje!!!!!!!!!!!!! :D

    SvarSlet
  2. HVOR KAN MAN KØBE STILETTERNE???

    SvarSlet
  3. Hvor er ringen fra???? :D

    SvarSlet
  4. Anonym 1: Man kan bla. købe den på ebay. :-D

    Hannah: Stilletterne er fra h&m. :-D

    Anonym 2: Ringen er fra modekungen.se :-D

    SvarSlet
  5. Hmm.. Har du evt et link til stilletterne? Synes ikke jeg kan finde dem :-(?

    SvarSlet
  6. Ja, selvfølgelig. :-)
    http://www.hm.com/dk/product/95172?article=95172-A

    SvarSlet
  7. Hej :-)
    Hvordan laver du de dér billeder hvor du finder forskellige ting og så klipper dem sammen i ét?:-) Hvis du forstår dx..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...