Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.12.11

Det skete i Nordjylland


Hej, jeg hedder Daniella, jeg bliver snart 18 år, og jeg ser stadig trofast julekalender, hver dag i December måned.

Jul på kronborg, Pyrus, Mikkel og guldkortet, Brødrene Mortensens jul, Jul i Valhal, Linus i svinget, The julekalender, Absalons hemmelighed, Jul på slottet, Jesus og Josefine, alle sammen. Jeg elsker det!

Derfor ser jeg selvfølgelig også Tv2s nye julekalender, "Ludvig og julemanden" Som er optaget i Nordjylland, hvilket jeg synes er helt vildt fedt! Jeg har gået på efterskole liiiiige ved børglum kloster (..næsten) og Voergård slot som er med i optagelserne idag, har jeg som tidligere skrevet, været oppe ved rigtig mange gange, siden jeg var helt lille. De har i et tidligere afsnit været i Skallerup klit feriecenter, hvor jeg også har været rigtig mange gange, så på den måde synes jeg det er sjovt. Plus at det sætter fokus på Nordjylland, og det er jo ganske okay. :-) Nordjylland ér jo dejlig. ;-)

1 kommentar :

  1. Ludvig og Julemanden er virkelig et hit :D Jeg ser det også hver aften, eller ihvertfald genudsendelserne hvis jeg ikke når det. Og jeg er trods alt 21 :D
    - Synes også det er ret hyggeligt, at den er filmet i Nordjylland, til en afveksling.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...