Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.12.11

DIY lange øjenvipper

Først, fjern alt make-up. Det virker ikke, hvis man gør det ovenpå mascara(!)
Jeg bruger "Alt-i-en" ansigtsrens fra Matas af. Den er virkelig god!
Bum, bum, bum. 
Ta' derefter noget kløver vaseline på en vatpind....
Luk øjet, og kør vatpinden oppe fra øjenlåget og ned. 
Gør dette, inden du skal i seng. Fjern make-uppen, og sov derefter med kløver vaskelinen på øjenvipperne. Der vil ikke være den helt store forskel fra når man går i seng, og vågner. Men i længden kan man sagtens se, at ens øjenvipper bliver længere af det. Og dét er jo smart!

Det skal dog lige siges at bare fordi det virker på mig, vil jeg ikke love at det gør på alle andre. :-)

6 kommentarer :

  1. Den gang du skrev det til mig, der prøvede jeg det, og det virker helt vildt godt på mig :D!!!

    SvarSlet
  2. Wow! Hvad har du gjort for at få dit hår til at vokse så hurtigt!? :O

    SvarSlet
  3. Er det dit rigtige hår? Det er da ikke ret lang tid siden du havde helt kort hår :)

    SvarSlet
  4. Undskyld jeg skriver som anonym forresten, men har ikke en google konto :)

    SvarSlet
  5. Line Sofie: Det lyder godt!

    Anonym 1: Jeg har ikke gjort noget, tværtimod. :-)

    Anonym 2: Ja, det er mit rigtige hår. :b

    SvarSlet
  6. Ej hvor sjovt! Har lige siddet og tænkt på om man ikke kunne gøre noget godt for sine øjenvipper, men jeg må da helt klart prøve det så :-D

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...