Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.12.11

Dagen før dagen, før dagen, i ved








På den her tid, plejer jeg at ha' følelsen at julen bare skal overståes. Ja okay, har jeg da egentlig også nu.
Vil langt hellere ha' solskin, shorts vejr, og alt det. Men julen er her, og ved at ønske at den hurtigt skal overståes,
får den jo ikke hurtigere overstået. Så jeg vil nyde det hele langt mere en jeg plejer. Jeg vil nyde at jeg har brugt ekstra
lang tid på at købe julegaver, fordi jeg er sikker på at det er noget folk bliver glade for, jeg vil nyde at se min morfar
og resten af min familie glad, jeg vil nyde at vi bare har et lille øjeblik uden tanker, uden planer for den time den kommer
om lidt, jeg vil nyde, at vi kan nyde det.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...