Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.11

Problem med urenheder



Jeg har det sidste års tid, fået problemer med urenheder - Og efter min mening, så klør det, også klør jeg altså igen!
Det har jo så uheldigvis resulteret i nogle meget grimme ar i mit ansigt. :-(

Jeg har efterhånden brugt rigtig mange penge (i nogle tilfælde, mine forældre.. hæhæ) På creme, der skulle forstille at "hjælpe",
men uden held. Mange gange er det faktisk kun blevet værre af det, og hvad er det
fede ved at betale hundrede af kroner, for at gøre det hele værre? Nej vel.

Jeg har hørt meget om tandpastaen.. At den skulle hjælpe helt vildt, men også at den skulle gøre det hele
meget værre. Nåh ja. What to do? Jeg prøvede! Så igår aftes lagde jeg et lag rimelig tykt tandpasta de
steder hvor det var værst, og efter en time eller to, fjernede jeg det værste, med make-up fjerner, og da jeg
vågnede imorges, var det væk!

3 kommentarer :

  1. Har selv haft samme problem. Gik over til creme mærket: Dr. Hauschka. Altså alle mine cremer er i det mærke. Bruger ansigtscremen som hedder Rosen creme (ikke light versionen!) Og den hjalp min hud rigtig meget. Det er måske lidt dyrt (160 kr) men det er det værd, for det hjalp virkelig på mig. Samtidig gør cremen, at det ikke kommer igen og gør huden fugtet. Bare i én ansigtscreme. :-)

    ceciliering.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar Cecilie! Det tror jeg helt klart jeg vil prøve. :D

    SvarSlet
  3. Det var så lidt da :-)! Glæder mig til at høre, om det hjælper.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...