Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.11.11

Jeg mødte Rasmus



Jeg har i meget lang tid, gerne ville møde Rasmus Seebach. Jeg er virkelig stor fan af ham - Synes han er sådan et fantastisk menneske.

For et stykke tid siden så jeg at han skulle holde koncert i Aalborg hallen igår, d. 9 November - Og jeg tænkte "Fuck, yeah! Jeg køber fandme en billet til min mor også, og invitere hende med!!!!" Det hele skulle være en overraskelse for hende, og jeg fik min far med på idéen. Uden han lige tænkte over det, fortalte han min mor om det hele - I was like.. NØØØH!! Men tænkte, at det var da lidt en overraskelse alligevel (bare ikke så stor, som jeg gerne ville ha' haft den, hihihi...) Så da jeg ville ind og bestille dem, er der fucking kun ÉN tilbage.. Ja, flot altså. Tristhed. Gad ikke give 400,- for at kunne tage afsted alene, og vidste at hun heller ikke ville alene..

I søndags så jeg så at han skulle ind i sterio studiet i Aalborg og give autografer - Dér måtte jeg jo gribe chancen så. Og jeg er såå glad for at min søde kæreste ville tage med mig, og stå i kø i over en time, for at jeg endelig kunne møde ham. :-)

Da vi så står derinde, tænker jeg at jeg køber hans nye cd (som min mor ønsker sig i fødselsdags gave) Og får ham til at skrive tillykke på den, og så hans autograf. Da vi så står som nummer 3 i køen, siger de derinde, at man kun må få én autograf pr. person. Tsk, tsk, tsktskskskkk. Men jeg er glad for min, selvom jeg ville ha' elsket at kunne give min mor sådan en gave. :-)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...