Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.11

Det er snart








Den kommer samme tid, hver år, men alligevel kommer den som en overraskelse på det fleste mennesker.
Man stresser altid, pynter op, og gør det bare lige lidt hyggeligere i lige denne måned. Man tænder lys, med 1,2,3 og hele vejen op til 24 tal på - Til dagen som julen egentlig går ud på.

De sidste dage har jeg brugt på at være i Bilka, vade rundt i Ikea (2 gange i én dag - Rekord fra min side af..) købe julegaver, pakke ind, rydde op, lave pakkekalendere, tage billeder af David til julekort, hygge med min kæreste, storesøster og svoger, lave planer for weekenden - Og ellers bare slappe af.
Om ét kvarter er det December, hvor har jeg dog ventet længe!

3 kommentarer :

  1. Det er skønt det er december!! :-) Har jeg også ventet længe på..
    Har du lyst til at blive fast læser på min ret nye blog?
    http://theothersideofmyeyes.blogspot.com/
    Tak :-)

    SvarSlet
  2. Jeg havde en drøm du var med i :-D, vi gik i 9. klasse og sad hver dag efter skole hvor du medbragte lasagne, der satte vi os så rigtigt højt oppe så vi havde en god udsigt over hele skolen og sad og snakkede og hyggede :-), lidt skørt men dejlig drøm, er 19 men var 15 i drømmen, det var også lidt mere ubekymret, hvert fald for mig :), håber du har det godt og fortsætter med din blog, du virker som en sød pige og en god ven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne skrive til dig privat, så jeg vidste at du kunne se min besked. Hvor er du helt igennem sød, tusind tusind tak!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...