Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.11.11

Halo, Beyoncé



Jeg har set den her video utallige gange, og jeg kan blive ved. Hver eneste gang sidder jeg med hagen god planet i
begge håndflader,med gådehud over hele kroppen, og bare lytter, og kigger.
Jeg har egentlig aldrig været den vilde Beyoncé fan. Men den video her har virkelig fået mig til at få øjenene op for hende.
Hun er jo fantastisk.

Der har desuden var en masse om videoen hér, i godmorgen Danmark. I de sidste sekunder i videoen rækker Beyoncé
mikrofonen hen til en pige, som synger "Uuuuh" Med en meget usikker stemme, som, ja, lyder mindre godt. Men helt ærligt,
hvis jeg stod LIGE foran mit idol, med øjenkontakt, og bare stod og rystede, så ville jeg (og andre..) altså heller ikke kunne
synge dén linje, helt rent. Så er det vidst heller ikke sjovere, vel. :b

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...