Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.11.11

De seneste dage

Vi så Danish music awards - Michael kunne ikke holde afvænningen fra træstammer længere, og Nicolaj frøs sine fingre.
Vi tog hen og spillede pool, bowlede og tog et par kampe i air hockey.
.. Ligesom vi også gjorte et par dage før.
Spaaas!
Jeg vandt (igen, igen, igen.. ) 9-2 over Nicolaj. MUHAH
Turen gik derefter mod Nibe friluft bad, kl 03, lort lørdag nat. - De ville svømme! 
... Haha, også var jeg lige et smut i IKEA idag, med min mor (eller, igår... Må det jo så være)

Har simpelthen haft så meget andet at tænke på, end at blogge, så der har været lidt tomt - Synes jeg selv.
Men altså. Her er lidt Iphone billeder af hvad jeg har lavet, inden for den sidste uges tid.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...