Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.11

03.33





Da jeg kom hjem fra Frederikshavn kl 18, gik der ikke mere end en times tid, før jeg hoppede i et rekord langt bad. Smurte mine ben ind i en velduftende lotion, tog nogle hjemme strikkede varme strømper på, som min dejlige bedstemor har lavet til mig, og den største sweater jeg lige kunne finde i skabet. Jeg havde det dårligt, og det har jeg stadig. Blærebetændelse, krampe i maven, ondt i ryggen, og den mest irriterende hovedpine... Folk har brugt deres aften på at fejre J-dag som var det en eller anden helligdag, jeg har brugt den på at se "De unge mødre", spiste maltesers, lade mit hår krølle, få afvide af min lillebror, at han elsker mig, og tage nogle billeder til mit lille projekt. Og det har jeg det godt med.

Nu vil jeg krype ned under mit ny vaskede fine sengetøj, med bratz på. Det er noget der dur'. :D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...