Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.7.11





Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg laver det her indlæg. Kinda random..
- Anyways. På torsdag tager jeg toget til fyyyns' land, også står den på kusine hygge og grøn koncert i Oen'se (hahha) Spørg mig om jeg glææææder mig! Savner hende allerede. :-)

Derudover blev jeg bedt af nogle Sarah fans, om at tegne endnu en tegning af Sarah - Så det er jeg igang med!

Og bum bum.. Min mors smuuuukke smukke syletøj, som hun lavede hun har hindbær fangsten..
Da jeg stod og rørte hun i det der stas, så blev jeg ved med at sige at der skulle noget mere halløj i, sådan at det ikke var så tyndt. Hvad vi ikke vidste var, at det blev sådan HELT stift når det kom over i glasset... hahahahha, det ser sjovt ud. :-D

1 kommentar :

  1. Glæd dig til Grøn, det er simpelthen så fedt i år, med de mange gode artister.

    Håber i får lige så meget held med vejret, som vi havde i Aarhus :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...