Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.7.11

F, for ferie.











Efter nogle perfekte dage i sommerhus med Andreas og Camilla, med en sidste aften med fæææst' med Arp, Malte, Mike og Maren - Og dernæst en uges arbejde - SÅ kom dagen.. Sidste fredag hentede vi min kusine på banegården. Vi have én uge, hvor vi intet andet skulle - End blot at være sammen..

Det kan sku egentlig godt lyde lidt overdrevet når jeg lige læser det igennem.. Men, man vil jo helst gerne være sammen/ tæt på den person man har allermest tilfælles med, den der bare kan se på en hvornår man har det godt om omvendt, uden at man har sagt noget, og den person som man bare kan fortælle alt til - Hele tiden, right? Sådan er det bare ikke helt. Vi bor mere end 3 timers kørelse væk fra hinanden.. Og hvor er det dog træls.

Anyway. Vi havde en helt fantastisk uge sammen, med små perfekte tider, som jeg allerede ser tilbage på, og savner.. Næste måned siger jeg hej til Middelfart - For jeg savner sku det Horsmark crew, dernede fra. :-)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...