Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.7.11



I torsdag tog jeg en hurtig spontan tur til Middelfart - Vendte snuden hjem af allerede igen fredag, da jeg ingen billet havde fået til grøn koncert pga. en aftale der failed, yes, danke much. Også lige pga. vejret, plus. jeg var virkelig træt. Yes - Spild af penge at bruge 6 timer i tog, for.. Like, nothing. Men sket er jo sket. ;-)







Efter en lang gå tur med vores hund sammen med min mor, gik jeg igang med overstående - Og virkelig, der er efter min mening intet bedre end at se "klovn" mens man sidder og maler. :-D looove it.

2 kommentarer :

  1. Jeg bliver simpelthen nødt til at sige en ting: Jeg har lige fundet din bog, og og nu siddet og kigget rundt i 2 timer... I LOVE IT! Og så må jeg lige spørge; på ovenstående maleri, hvordan får du det til at se sådan ud? Jeg maler meget selv, og er impelthen vild med, hvordan det ser ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor din kommentar dog varmer! Tusind tak! Og fedt at jeg får skrevet noget ned, som også interessere dig! :)

      Jeg har blandet malingen lidt op med vand, på et stykke papir, også har jeg ellers bare startet oppe fra, og lade malingen køre ned, med hjælp fra vand. Det er også derfor at det står på sådan en lidt sjov skæv måde, sådan at det kan gøre ned og lave spor, hvis du forstår. :-D Men mit tricks var ihvertfald at lave malingen lidt tyndere med hjælp fra vand, og ellers lade det køre ned af. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...