Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.7.11

Action i s-toget



Ej men.. Hvad sker der lige. Jeg har set rigtig mange poste denne video, men har ikke kunne se den før idag, fordi der hele tiden har stået "Denne video er privat" Eller, "Denne video er slettet af brugeren" Nu er den blevet oploadet igen, og denne gang kunne jeg se den.

Jeg er næsten skræmt. Hvad sker der for at han kan få sig til at stå og tale sådan til en ældre dame?! Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort, hvis jeg sad i samme togvogn som ham.. Er du gal en idiot.

1 kommentar :

  1. Det er simpelthen så skræmmende, at et mennesker kan være så modbydelig imod en person.
    Ved da virkelig ikke, hvorfor han tror, at han kan tillade sig at tale sådan til andre mennesker.
    Håber han sidder med en dårlig smag i munden!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...