Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.6.11

Scheisse hvor jeg dog synes at den ene dag, æder den anden. Jeg føler at jeg arbejder hele tiden og igen, plus jeg bare er kronisk træt.. Åha. I fredags havde jeg arbejdet i spar i en lille uge, synes selv at jeg er ret godt med i alt det daglige der skal laves de forskellige dage. I ondags havde jeg så det første pinlige fail. Hver onsdag kommer der en masse vare til hylderne. Havregryn, mel, solcreme, olie osvosv. Da jeg så var færdig med at sætte tingene fra den ene vogn på hylderne, var der en der sagde at jeg skulle køre nogle Carlsberg øl ind i butikken. Hun går med ud på lageret, stabler kasserne, og siger at jeg skal køre dem ind. Javel, gør jeg så, og når lige at tænke "hold da op, hvorfor har hun sat 5 kasser OVENPÅ hinanden, istedet for at sætte 2 og 2 ved siden af hinanden, også den sidste ovenpå, jeg kunne jo knap nok se hvor jeg kørte. og bum, så var der øl all over, samt dejlige glaskår.. Yaaaaaaay..... NÅ, det tager vi med. hahah.

I lørdags var Lina og jeg inde i kilden, hvor der var noget "summer party" med nogle DJ's fra jomfruane gade osv. Det var super hyggeligt, og lidt kikset.. :-D



Vi tager bussen derind, og står af på Vesterbro, et godt stykke fra parken. Vi går i netto, 7elleven og derefter fakta. Videre ned til banegården, for at komme på toilettet - Der er mega kø, magter vi ikke - Går over på Kennedy og låner sunset's toilet. Kommer over i kildeparken, hvor der bare er mennesker all-fucking-over. Vi kigger på hinanden, og tænker lidt.. Wow. Der var selvfølgelig ingen af os der havde tæpper med, og der havde lige regnet lidt, så våd røv? Naahhh... Lina vil i en butik og købe et tæppe, så vi vender os om, og går tilbage igen. Der var bare ingen butikker der havde åben kl 17 på en lørdag, så vi gik, og vi gik, og vi gik.. Til sidst ender vi i en Netto, ret så langt derfra. Vi går ind, og det første Lina får øje på, er et "Hundetæppe" "Perfekt!" Siger hun, og tager det under armen. Vi kommer tilbage til kildeparken, finder en plads, og vil pakke vores finde hundetæppe op. Wupti wupti, og Lina stod med et bette tæppe på HØJST 1x1m. som hun bare ikke kunne forstå, hvorfor ikke kunne foldes mere ud.. Ja. Der sad vi jo godt! :-D

Anyway, jeg vil smutte i seng, da jeg skal op kl. meget meget tidligt, og ville bare lige sige hej, så HEJ! :-D


Og hey, forresten... Har fået sådan et lille "celebrity crush" på ham her!
                                                                                                Conor Maynard!



..Han er da en fin fyr! - Tjek hans youtube profil ud, lige her. Hehehhehe, sød en.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...