Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.6.11





Jeg startede dagen kl. 07:00, efter 5 timers søvn var jeg klar til at stå op, til en uventet dag med nye udfordringer. Camilla Levring foreslog nemlig at jeg søgte arbejde på hendes arbejde, i spar, i Tylstrup, fordi de manglede en. I løbet af 5 min, havde Jeanette sagt at hvis jeg ville ha' arbejdet, var det mit. Indtil videre er det at fylde butikken op med vare, sætte priser på, nedsætte varene, sætte flasker ud bagved osv osv. Senere skal jeg oplæres til at stå ved kasses, og alt det med lotto og det. Arbejdet er dog kun midlertidigt, da jeg sagtens kan finde noget jeg meget hellere vil - Men det er trods alt bedre end ingenting. :-)

Da jeg havde fri, kørte vi hurtigt hjem for at jeg kunne få skiftet tøj, også gik turen mod Hjallerup marked! Jeg élsker Hjallerup marked, og har glædet mig til det, i jeg ved ikke hvor mange måneder. :-D haha. Men hold op det var varmt! Flere gange begyndte mine ben at ryste helt vildt, og blev nød til hurtigt at få fat i noget at drikke. Da vi kom hjem, så min mor at jeg også var helt solskoldet på brystet, og nakken - Oh, dahm you short hair! :-D Men, mmmh, det' skønt det vejr her! Sol skoldet eller ej!! :-D

Efter vi var kommet hjem fra Hjallerup, gik turen til Tylstrup for at hente min storesøster, og derefter videre til brønderslev hvor hun fik nyt nummer, også tog vi en tur i rododrendron parken (..Ja, aner ikke hvordan det staves) :-D Fik taget en masse gode billeder, og de vil selvfølgelig komme på et tidspunkt!! :-D

Lige nu, i skrivende stund, sidder jeg i stuen og ser "Lærkevej" drikker cola med deeejlige isterninger i, og er godt på vej i seng. Min krop er helt færdig, efter at ha' løbet igennem butikken hele dagen, og derefter vade rundt på markedet.

1 kommentar :

  1. Du har nok fået oplevet noget idag :-) Men jeg var selv på Hjallerup marked, bare i torsdags, og ja der var varmt, og det var rigtigt hyggeligt :D Fik du købt noget??? P.s træls, at du var blevet så forbrændt :(

    http://iwillfollowyou-c-s.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...