Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.6.11

Bag om x-factor Sarah - Frederikkes fortælling

Dem der har fulgt med, eller måske bare set eller hørt lidt om x-factor i år, har helt sikkert også hørt om Sarah. Hun halv løb ind i salen til auditionen, med guitaren i hånden og smilet på læberne. Hun fik et ja fra Pernille Rosendal, hvis hun lovede at præsentere bedre næste gang. Sarah nikkede, og sagde at det lovede hun - Og et ja blev det. Hun har været den der blev set som en af de svageste, hende som havde den mindste chance for at rende med sejeren. Tiden gik, og Sarah gik med. Man kunne nemt høre forskeld på hendes stemme fra første audition, til et af de sidste liveshows - D. 25 Marts vandt Sarah, x-factor 2011. Hun "overhalede dem alle sammen, og vandt hele lortet" Som hun selv har beskrevet det.

Mens Sarah havde x-factor i tankerne, har hun også haft en anden - Nemlig Frederikke.. De blev kærester i starten af Februar, lige før hele ræset med x-factor begyndte.
Jeg har skrevet til Frederikke og spurgt om hun ville fortælle hvordan det er/ har været, at være bag Sarah, nu, og under x-factor:



"Når folk, både fans, venner og familie spørger, om ikke det er svært at være Sarah's kæreste - så er det bestemt ikke let for mig at svare på. Jeg mødte første gang Sarah i weekenden før første liveshow og da vi fik øjenkontakt, i tunnelen under togbanerne, blev jeg forelsket. Jeg vidste hun var speciel, at hun var fantastisk. Og jeg havde ret. Hun tryllebandt mig på ingen tid og allerede efter en time i hinandens nærvær, havde vi vores første kys. I starten gik der to uger imellem, at vi så hinanden - Jeg blev nødt til at tage til København pga. Sarahs liveshows om fredagen og jeg blev nødt til at arbejde hveranden weekend, så jeg kunne skrabe penge sammen til togbilletten fredagen efter. Jeg bor i Jylland, og billetter fra Jylland til København er bestemt ikke billige! Det gik let i starten, men efterhånden som tiden gik fik jeg penge nok til at kunne rejse hver weekend. Vores behov for at se hinanden voksede MEGET hurtigt, og vi kunne ikke undvære hinanden. Derfor tog jeg de sidste tre weekender af X-Factor forløbet over til hende. Da X-Factor sluttede var vi lykkelige. Vi havde nu tid til hinanden, ingen presse, ingen interviews og ingen liveshows hver fredag. Vi havde tid til hinanden og vi elskede hinandens selskab. - Men da Sarah skulle i gang med hendes plade, blev tingene fuldstændigt ændret. Sarahs aftaler og opgaver hobede sig op og der er stadig, selv nu, rigtig mange ting hun skal. Jeg er blevet nødt til at planlægge alle mine dage efter Sarahs kalender, for ellers får vi ikke set hinanden.. Det er selvfølgelig rigtig trist, for det eneste vi vil er, at vi kan være ''normale'' kærester. At vi kan være sammen når VI har lyst og ikke når hendes pladeselskab giver hende fritid. Det er selvfølgelig rigtig svært, men når jeg så endelig er sammen med hende, så har jeg sommerfugle i maven hver eneste sekund. Hver gang hendes fingrer fletter sammen med mine og hver gang hendes mund trækker op i et smil - så får jeg så mange sommerfugle i maven, og jeg har aldrig prøvet det før. Selvom det er rigtig svært og selvom vi ikke har så meget tid sammen, så er dén tid vi endelig HAR sammen, så fantastisk, at alt det svære bliver ligegyldigt. Alle komplikationerne betyder ikke noget, de er til at leve med, for jeg har en kæreste jeg vil gøre alt for. En kæreste jeg elsker, og selvom det kan være hårdt at stå på sidelinjen og selvom det er svært at blive tilsidesat engang imellem.. Så elsker jeg hende. Af hele mit hjerte♥♥ Og dét betyder mere end alt andet. Hun er min stjerne."

- Tusind tak, fordi du ville skrive et indlæg på min blog, Frederikke. :-)

Sarahs anden single "Okay" er udkom for nogle dage siden. Køb den på Itunes, eller en af de mange andre download sider, og støt Sarah! :-)

5 kommentarer :

  1. Hehe, nice blog, Daniella :)
    Det er super fedt at Frede har skrevet om hende og Sarah.
    :D

    SvarSlet
  2. Hvor er hun smuk, Frederikke! :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fedt, at du har fået hende til at skrive om det! Sarah inspirerer mig rigtig meget, så det er derfor utrolig spændende at læse om hende, også på denne her lidt anderledes måde.

    SvarSlet
  4. fint indlæg.. meget nice du har fået hende til at smide et indlæg ;-)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. B'sen: Mange tak. :-D

    Ju: Helt enig. :-)

    Stine: Tak Stine. :-)

    N.K.L: Tak. :-P

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...