Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.12.10

Lige nu

Sidder og tegner lidt - har fået en opgave - Jeg skal lave et skilt til en der hedder Stephanie, hun skal bruge det ved den stald, hvor hendes hest står. Så der skal stå hendes hests' navn, og hvor meget mad osv. den skal ha' og alt sådan noget. Jeg har lavet nogle stykker så hun har noget at vælge imellem, når hun kommer og kigger dem - Men havde lige brug for en lille pause, og gik så igang med at tegne
Marcus. Det er ikke så tit jeg tegner mere, men lige pludselig kommer der bare en idé springene til mig, eller også ser jeg noget/et billede som jeg bare tegne.. Kunne være jeg en dag skulle tage nogle billeder af nogle af mine tegninger, og ligge ind her på bloggen.. hmm.
Nå. Jeg vil se desperate housewife nu, og derefter speciel udgave af dagens mand, haha elsker det program.
Forsæt godaften derude! ;-)




Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...