Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.12.10

1. December

Holy christ. Så kom den, føøøøørste December. Jeg synes ikke det er ret lang tid siden at der var sommerferie.. Hmm... Ja, December kom igeeeen hurtigere end jeg lige havde forventet, så jeg har ikke fået købt min julekalender. Øv! Jajaja, overlever nok. - Prøver ihvertfald..

Og ja, December kom lige hurtigere end forventet, så jeg er bag ud. Med alt faktisk. Men når det nok, der er maaaassere tid. (håhå) Jeg plejer hver evigeneste jul, at lave en stor pakkekalender til min lillebror, noget advanceret halløj, med noget tal der skal trækkes osv. osv. Og det skal han selvfølgelig ikke snydes for iår!! Så det skal jeg igang med, når han er smuttet i seng..



Jeg har brugt dagen i Aalborg, for at købe lidt til min lillebrors pakkekalender, og ellers ikke noget særligt. Shit da for en klejnebæ, hvor var det koldt. Ventede 40 minutter på den bæbus. Åååh..

Lige nu sidder jeg og ser Pyrus sammen med min mor og lillebror, derefter kommer der Desperate Housewife, også Dagens Mand - Ååååh, absolut ynlings tv-dag!! :-D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...