Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.12.10

Et smut i biografen

Sidste år arbejdede jeg i bog&idé inde i Aalborg, som pakkepige - Stod og pakkede gaver ind every day, i 2 måneder. Det' var nu hyggeligt nok, men gooooood hvor kom man til at hade det til sidst! :-D Anyway.. Vi gik julegaver derinde fra, og det var 2x biograf billetter, og 2 billetter til slik, cola og popcorn. Jeg havde så glemt alt om de billetter, og kommer i tanke om dem d. 10 December i år, finder dem, og finder ud af at de skal bruges inden den 15.. Oooosh. - Jeg kunne huske at jeg spurgte Andreas dengang om han ville ha' den ene billet, så kunne vi se noget sammen - Så jeg spurgte selvfølgelig ham igen, om han ville med ind og se en film for de billetter. Vi fik dem byttet d. 13, til de "reel" billetter, så vi kunne komme derind i dag.. Jaaa..

Så jeg har været i biografen og se "Klovn the movie" idag, sammen med Andreas og Charlotte. Jeg har aldrig grint så voldsomt inde i biografen... Klovn er den fedeste film til dato! :-D
Den må bare ejes, når den engang om alt for lang tid, udkommer på Dvd!



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...