Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.12.10

Åååh

Jeg er syg... Åååh. Jeg er egentlig ikke en der hader vinteren og sneen. Altså kulden er da nogen gange ikke lige det bedste - Men altså, det bliver ligesom ikke bedre ved at brokke sig over det, ligesom alle andre gør? So, sne det sku fint nok - Så lang tid det ikke er helt hen til April!!(!!!) - Men lige nu, kunne jeg sku godt bruge noget sol, varme, stran, brune ben, og det at sidde og grille. Sommeren får bare en i meget bedre humør, og gør en meget mere frisk - Synes jeg da. Nå, uhm. Ja, dream about it, Daniella... Daaahm!

Åh ja, jeg er ikke så aktiv i disse tider, da jeg ligger syg. Har faktisk ikke engang fået lagt billederne fra jule fimselihut d. 26, på min computer, hvilket slet ikke ligner mig. Men jeg når det nok!!

Derudover - Hvis I har nogle idéer til nogle billeder - Photoshoots (af mennesker) og/eller naturen, og alt andet, og indlæg, er i mere end velkomne til at skrive nogle idéer, da mit eget bette hovede, holder juleferie. Håhå.

Anyway.. Tror jeg vil smutte i bad - Det bliver man somregel altid lidt mere fresh af, hvilket jeg har brug for. Uanset hvad, magter jeg ikke at ligge i sengen, endnu en dag.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...