Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.11.10

Sidste istid









Billederne her er fra d. 6 Januar i år - Jeg havde været på fyn, og skulle ha' været der 3 dage mere, men blev nød til at tage det hurtigste tog, da der var snestorm i midtjylland. Så for at være sikker på at jeg kunne komme hjem inden min fødselsdag d. 10, blev jeg hentet af mine bedsteforældre, og kom med toget - uden at sige farvel til min onkel, tante og kusine som var nede og besøge.

Jeg havde en aftale med min mor om at jeg skulle stå af på Aalborg banegård, og tage bussen videre hjem. Men 5 minutter fra stop, ringede min mor og sagde at jeg blev nød til at tage en taxa fordi at busserne lige var stoppet med at køre - Jamen det gør jeg da så... I det øjeblik toget stopper, og jeg er ved at tage min taske, ringer min mor igen - Jeg skulle fortsætte til Lindholm station (to stationer efter Aalborg) Fordi at der var 3 timers ventetid på taxaerne. Så jeg blev nød til at stå af der, og gå hjem til min storesøster, indtil at de fandt en måde jeg kunne komme hjem på. Jeg fortsætter, og står af i Lindholm, og min syge storesøster stod i 1 meter sne, og ventede på mig. Da jeg havde været ved hende i 2-3 timer, ringer min mor og siger at Linas far (vores nabo) var i Nørresundby lige nu, og gerne ville hente mig - ÅH KÆRE GUD, DU HØRTE MIN BØN!!! En tur der tager 10 - 15 minutter, tog 1½ time. Men jeg kom hjem! :D


- Nu siger de "NU KOMMER VINTEREN!!!" i nyhederne. Min første tanke er "YAAAY sneee!!!" men så kommer tanken om 4 måneders sne, kulde, sjap, våde tæer, og godt med indpakning bare fordi man skal uden for døren.... Nu magter jeg det ikke. :D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...