Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.11.10

Forandring

Det gik lige op for mig, hvor meget en frisure kan ændre ens udseene..


Jeg er normalt totally lys håret - om sommeren er det mørkt, om vinteren lyst, hvilket er underligt! Det plejer at være omvendt ved andre folk. Da jeg var mindre var jeg helt fuldstændig lys håret, og havde ikke én eneste lille krølle. Nu er min normale hårfarve blevet lidt mørkere, og fået en maaaasse krøller.. Jeg fik farvet mit hår for ... 2 år siden, må det være. Og lige siden har den røde/brune farve blevet ved med at gå igennem de andre farver - hvilket i også kan se på billederne, at jeg har sådan et rødt agtigt skær, iiih så irreterende. :b Nu overvejer jeg at farve mit hår sort, eller ihvertfald bare meget mørkt brunt (igen) da jeg er bange for at der kommer blåt skær i det sorte. :b Iiiiiih, det forbandet hår, hvorfor kan det ikke bare være som vi siger det skal være!!! :D

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...