Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.11.10

Dagens



Oh my goooood... Jeg fryser ekstremt meget! Det var da vildt..
Jeg har 4 par strømper på, og ligner en (..hval skulle jeg til at sige, men de har ingen fødder Daniella......)  Pingvin med forstuvet og derfor hævet fødder.. Ja, når jeg alligevel er ved at dø af kulde, fordi at vores varme halløj er sådan noget auto fims, som selv vælger hvornår den synes der er koldt udenfor, og derfor hvornår der skal varme på - så kan jeg lige så godt skrive et meget langt, fuldstændig ligegyldigt indlæg. :b

- Well, anyways.. Jeg har faktisk ikke rigtig lavet noget spændene idag, tegnet lidt, ryddet op i min mappe med tegninger, og ellers være med min mor ude og købe nogle forskellige ting til advents dekorationen som jeg skal lave imorgen engang, regner jeg stærkt med. :)
Også har jeg også fået lavet en taske færdigt.

1 kommentar :

  1. hej!:D

    super fed blog!:D

    Jeg er blevet fast læser.

    Jeg håber du vil smutte forbi min blog, og hvis du kan lide hvad du ser, så bliv evt. fast læser:D

    //Charlotte
    www.charlotteheartfashion.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...