Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.10

Det' juuuuul!!...

.. Eller, det er der ihvertfald snart! :-D Og jeg er i juuuuule humør!!
- Og hvad er meget bedre end at se jule film, når man alligevel bare venter på at den kommer?






Der var 1, der var 2, der var 3.... Der var 15.... - der var rigtig mange jule film at vælge imellem på reolen, og jeg kunne ikke vælge..

Satte den ene efter den anden i, og endte med at se Brøderne Mortensens jul. :-D

Og mens jeg sidder her, og laver fimo ler, og hygger mig med jule film, begynder det at sneee!!! :-D Weee, hvor er det hyggeligt. :-D hæhæh

Og bare lige for at fortælle jer det, så har jeg sat filmen i Ps3'en helt selv! Og det virker! :-D hahah..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...