Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.6.13

Fake bake and Osmo

I samarbejde med cocopanda.dk, har jeg modtaget de to overstående, ret lækre sager. Jeg synes tit at jeg oplever at få lidt irriteret hovedbund, hvis jeg har brugt den samme shampoo over længere tid, og tænkte derfor at nu muligheden var der, skulle en Osmo deep moisturising shampoo testes. Derudover valgte jeg også en body butter, hvor der er selvbruner i, hvilket jo er helt perfekt når man skal til at vise benene frem; og for ikke helt at være vinter-bleg, er det okay lige at snyde lidt i starten.
Jeg prøvede Osmo shampooen med det samme, og sad i virkelig lang tid, og bare duftede til den. Jeg synes den dufter så godt, og sagde næsten med det samme til Nicolaj, at hvis man kunne få en parfume duftende magen til, så ønskede jeg mig sådan en, hehe. Jeg synes mit hår bliver vildt lækkert blødt af den, også dufter håret efterfølgende, lige så tydeligt godt som selve shampooen.
Da jeg skulle prøve Fake Bake, tanning body butter, var jeg nok lidt mere skeptisk i starten. Regnede ikke med at det ville ende med et lige så godt resultat som med Sunspas spray selvbruner, som jeg efterhånden har prøvet et par gange før (Se indlæg med før og efter billede her.) Men fik en positiv oplevelse ud af det. I pakken følger der et sæt gummi-hansker med, hvilket er rigtig lækkert, man kan nemt smørre cremen ud uden der kommer mærker, også kan man stortset med det samme se forskel, så det også er nemt at se hvor man har smurt, og hvor der mangler.

Fake Bake body butteren kunne jeg ikke finde igen, inde på cocopanda's hjemmeside, men der er ellers et rigtig stort udvalg af andre selvbrunere lige her, også kan man også få nogle andre slags i mærket "Fakebake", bla. lige her. Jeg vil ganske snart lave en lidt bedre anbefaling af tanning body butter fra fakebake, med lidt mere sigende billeder, da jeg virkelig synes at det er en lækker selvbruner, der gir' et godt resultat, uden pletter, og alt det. Ellers kan i finde Osmos virkelig velduftende shampoo, lige her.

Produkterne er sponsoreret, testet, og valgfrit skrevet om, med min egen mening.

1 kommentar :

  1. Hej. Sikke en fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...