Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.6.13

Student 2013

Student - 2013 / www.daniellahorsmark.dk


Så er det ved at være tiden, igen. Foråret er jo nærmest en evig dans i smukke hvide kjoler, når først konfirmationerne er ovre, er det studenter tid. Jeg kender mange der skal ha' deres hue på hovedet i år, og jeg glæder mig til at komme ud og tage en masse fine billeder, af fine mennesker, der er lykkelige. Jeg har været kreativ, og lavet denne collage, hvis man nu stod og var én af de utallige der netop skal ha' deres hue på, og stod og manglede lidt inspiration. Hvis det var mig der stod og skulle finde en fin hvid kjole, ville jeg slet ikke kunne vælge. 
Alle kjolerne er stortset fra Nelly, også er der en enkelt fra Zalando.

3 kommentarer :

  1. Vildt god collage, Daniella. Er fuldstændig vild med alle de hvide kjoler, og de gladiator-agtige sandaler. Virkelig fine ting du har fundet - har du direkte link til kjolerne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg synes også at det er nogle rigtig fine kjoler, alle sammen. :)
      Jeg har desværre ikke link til kjolerne, men langt de fleste er fra Nelly, og ved at søge på kjoler derinde, og vælge farven "hvid", tror jeg man kan være heldig, hurtigt at finde et par stykker af dem. :)

      Slet
  2. Den er virkelig fin, den kollage :-) <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...