Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.8.11

Held i uheld








Fik endelig min mor overtalt til at køre ind til Aalborg, så jeg kunne købe et video kamera. (Jeg skal nemlig bruge det på fredag, hæhæh) Vi kører, holder i kø, holder i lidt mere kø, kommer derud, får købt kameraet plus lidt ekstra, og da vi så er på vej hjem igen og holder for rødt, begynder bilen lige pludselig at sige "bibibibibibibib" sådan, agtigt..... Og alt i det der instrumentbrat eller hvad skidtet hedder, begyndte at lyse. Altså, sådan - Springer den i luften?! Agtigt. Vi holder så dér, for grønt.. Og det var selvfølgelig i en ét spors vejbane, så de dudes der holdte bag ved var så fliiiinke, så den ene skuppede og den anden satte sig ind i bilen, og kørte (hahahah, flovt at en fremmede satte sig ind i bilen, kiggede og sagde "HEJ" også begyndte han at køre med vores bil! hahah) Så skulle vi lige vente sådan, lang tid på det autohjælp dér. Fedt at bilen er så idiotisk, når mine forældre liiiige har købt ny. YEESH. Jeg bevægede mig op på en tank for at købe noget at drikke - I en del af Aalborg hvor jeg bare ALDRIG har været. Var fandme ved at fare vild for alt muligt. Puha. ANYWAY - Jeg kom hjem. Og jeg havde mit nye kamera med.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...