Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.8.11

Calling a friend



A friend in London er vinderen af det danske melodi grand prix. - De er intet mindre end fantastiske!

Ét, så synes jeg at deres navn er genialt. I don't know why, men det er bare så, specielt, at det er fedt!
Og hvis man så har fuldt dem lidt, så ved man også at de stillede op foran parken på NO TIME da Robbie Williams og de andre dudes fra TAKE THAT aflyste deres store koncert, få timer før. Synes det er så stort af dem, at gi' folk en oplevelse alligevel, nu da den oplevelse de kom efter, blev aflyst.

I mandags udgav de så deres nye single, calling a friend. Og i God morgen Danmark fortalte Tim, at da han var yngre, havde han et stort idol (kan ikke lige huske navnet) Han havde brugt flere timer på at skrive et kæmpe fan brev til det idol, men fik aldrig noget svar, og det skuffede ham. Han sagde til sig selv, at hvis han nogensinde blev til noget inde for musikken, ville han gøre ALT for hans fans - Og det er jo lige præcis det han (og de andre gutter) gør! Jeg siger det lige endnu engang - ER de ikke fantastiske?!


Everybody in the zone 
we love you 'till the bone
 got the ARMY on the phone
 soldier you're never alone!

2 kommentarer :

  1. Hejsa. Tak for de søde ord om min blog. Skynder mig at tilmelde mig som fast læser af din blog. Du har også nogle rigtig gode fotos her på din blog.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...