Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.2.11

Just do it!


Jeg har i et par dage haft den vildeste lyst til at sortere vildt ud på mit værelse - Eftersom min mor blev ved med at glemme at købe sorte sække, smuttede jeg lige hurtigt over i brugsen inden lukketid, og købte nogle - nu er der ingen undskyldning! og mit værelse trænger til det. hæhææh. (det ser dog liiiiige lidt værre ud på billedet, end det egentlig er).


Der udover har jeg fået farve til øjenbryn og vipper, af min storesøster. Det har jeg i rigtig lang tid overvejet, fordi at jeg normalt er lyshåret, også ser det ret dumt ud med lyse øjenbryn, når jeg har farvet mit hår mørkt. Jeg havde bare ikke helt besluttet mig om jeg ville gøre det, fordi at jeg gerne vil ha' min normale hårfarve tilbage, når mit hår bliver længere (hvis jeg ikke beslutter mig for at blive klippet kort håret igen) hahahah, kan ikke bestemme mig. :( Men whuuuut ever!! Nu farver jeg mine øjenbryn mørke. :D (tror jeg...) hm. hahah.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...