Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.2.11

I just want to be a naviiii

Jeg elsker at sidde på youtube, og få små idéer. Det vrimler jo med folk, der jo nærmest er ved at eksplodere af kreativ sans; og mig på de hellere end gerne inspirere. I går aftes endte mig og min kusinde ud med overstående resultat. Jeg elsker at tage billeder, og gøre klar til det, osv. Og hun er helt perfekt foran kameraet, til mine skøre idéer. At det så tog nærmest hele natten at male hende som en fra avatar (som vi da endte ret godt med, tiltrods for aldrig at ha' set filmen..) så vi orkede ikke at gøre det vilde ud af billederne, fordi vi simpelthen var så trætte efter. Men resultatet har virkelig skabt kommentarer og ros, og dét kan vi li'.

1 kommentar :

  1. Smadder smadder smadder fedt billed. Du burde
    Male noget mere

    Mennesker :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...