Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.1.11

Who is she?



Navn: Daniella.
Kælenavne:Dani, Horsmark.
Den sang du sørger til, når du er ked af det: "007 is also gonna die"   "My Immortal-Evanescence"   "Dried Out".
Afhængig af: At grine. Mit kamera, og min familie.
Hvad tror folk om dig? At jeg er meget yngre end jeg er, og at jeg finder mig i alt, fordi jeg er genert.
Hvad for du oftest komplimenter for? Mit smittende humør, billeder, og posetive energi.
Hvad siger du for at imponere folk? "Shit du' en snack!" - Ej, jeg ved det ikke. Haha.
Hvordan kan man imponere dig? Der skal faktisk ret meget til. Men tid.. 
Griner du nogen gange når du er alene? Yeah.. Ret pinligt, ret ofte.
Hvad stod der i den sidste sms du fik? "Jeg har slet ikke nogen gummistøvler. :-D Hahah!"
Hvor bor du? Sulsted, lige ved Aalborg.
Trives du der? Not the best, men det' sku fint nok.
Er du genert? Ja, vold meget. Men er ikke så slemt efter noget tid.
Ejer du et par converse? 2 par.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut.
Bliver du nogensinde for fuld? Nah..
Hvilket mobilabbonement har du? Telenor.
Er du allergisk overfor noget? Folk der lyver.
Hvordan tager du telefonen? Det' hos hunulullus brugsforening! - Ej.. "Det' Daniella?"
Hvem ringede du til sidst? Min storesøster.
Antal timers søvn i nat? 3-4 timer.. Dunno.
Sov du alene? Ja.
Plejer du at komme til tiden? Ja. Synes det er pinligt at komme forsent. :b
Hvornår har du det bedst? I selvskab med Camilla eller Nichlas.
Hvornår blev du sidst fotograferet? Eh, et par timer siden.
Hvordan har du det lige nu? Ganske fint. Vil gerne sove.. Can't. For meget energi.
Hvad er det værste du ved? Helt klart edderkopper, og folk man ikke kan stole på.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? For mange.
Hvilken kendt synes du er et godt forbillede? Ole Henriksen, med hans posetive humør.
Hvad længes du efter? Sommeren, at grille, spille fodbold, og stranden med Camilla.
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, og nogle andre ting jeg ikke kan huske.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Min mormors armbånd.
Er du vild med nogle lige nu? Crazy in love.
Du samler på: Minder.
Grønne eller røde æbler? Grønne - Ellers dem fra "pink lady" haha, de' mums!
Hvem ringer du til når du er ked/vred? Ringer ikke til nogen når jeg er ked af det.
Kan du lide golf? Elsker golf, er pisse god til det! - Eller, dunno,har aldrig prøvet det..
Hvornår stod du op idag? 10.
Har du sovet i din egen seng idag? Yeah.
Har du strømper på lige nu? Yes sir.
Er det okay at græde? Ja? Selvfølgelig!
Hvornår græd du sidst? Et par dage siden.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Være i lufthavnen på 5 minutter, og smutte..
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nope.
Synes du det er vigtigt at gå i mærketøj? Nej, overhovedet ikke.
Hvornår står du op i weekenden? Efter kl. 12.
Er du piercet nogle steder? Næh, ikke engang i ørene. Hahaha.
Har du nogen tatoveringer? Not yet.
Vil du giftes? Dunno.
Vil du have børn? Ja.
Har du flyskræk? No idea. Har aldrig fløjet.
Solbader du ofte? Ja, når solen er der - Eller når jeg magter at cykle ned til solcentret. :b
Er du god til at lave mad? Tjae.
Hvor smedig er du? Ret smidig, men ikke iforhold til hvad jeg har været.
Er du musikalsk? Overhovedet ikke. Kan godt li' at synge, det lyder bare virkelig dårligt.
Hvad er din ynglings is? Twiiiiiiiiiister!!!
Tror du på et liv efter døden? Ved ikke om jeg tror på det, eller om jeg VIL tro på det.
Har du tandlæge-skræk? Ja, noget så voldsomt. Bvadr!
Kan du lide sushi? Det ved jeg sku ikke. Har aldrig smagt det.
Hvad spiser du helst når du ser film? Popcorn sku daaaaa! Ej, det forskelligt.
Bor dine forældre sammen? Ja.
Er du et morgen eller aften-menneske? Aften menneske, helt klart.
Hvad farve er dine øjne? Blå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja..
Hvor ofte motionere du? No comment..... Tadada.
Noget du har gjort siden du var lille, og stadig gør?
Hvad synes du om dine fødder? Mine fødder??? Hader, hader, hader mine fødder.
Hvad savner du? Sommeren, Camilla, folk man kan stole på, min mormor, Nichlas & Kristian.
Havde du en god aften igår? Fin nok..
Favorit drik om morgenen? Juuuuice.
Barbere du ben? Ja, hvilken pige gør ikke det.
Hvornår plejer du at gå i seng? 2..
Er du forkælet? Tja, lidt..
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja, dengang jeg blev opereret. Hahah. Muuums.
Er du tilfreds med dit liv? Hvis jeg havde muligheden, lavede jeg nok noget om.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Være den sygeste player. And i mean it.
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja
Dyrker du sport? Ja, løber. Men mest om sommeren.
Hvad skal du imorgen? Sove længe..
Hvilken farve er stærkt repræsenteret i dit skab? Sort.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...