Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.1.11

At vågne kl. 04

..er virkelig tidligt, når man har muligheden for at sove længe.
Jeg ville se armadillo ved ikke hvad der er med mig, men det må være min far der har smittet noget af på mig. Jeg synes det er spændene at se og læse sådan noget. Højtsansynligt fordi at min far har nogle venner der har været i krig i Afghanistan, og altid på skift, så der aldrig var en "pause" for bekømringerne, hver gang man så overskriften "Dansk soldat dræbt i Afghanistan" derfor går han meget op i det, og jeg har det helt sikkert derfra. Jeg er bare mere til sådan noget, end noget som "Harry potter" og "Twilligt" er mere til noget realistisk, som er sket i virkeligheden. Men ja, jeg ville se armadillo - Men faldte i søvn 5 minutter efter! Og nu er jeg friiiiisk. Må håbe at det kan vende min døgnrytme den normale vej - that would be great!


- Hvad med jer? Fik I set armadillo?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...