Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.1.11

                   
                    The best thing about a picture, is that it never changes.
                                                           - Even when the people on it do.




Dengang vi sad der, var mit største ønske at årene gik ufattelig hurtigt. Hvad jeg ikke havde regnet med, var at det faktisk gik i "opfyldelse". Wupti, og de 10 år var gået, og nu sidder vi her, spredt ud over hele landet, alle sammen. - I alle folkeskole årene har jeg hadet at gå i skole. Virkelig, det var bare.. Oh shit manner, magter det ikke! Men nu sidder jeg her, og "folkeskolen" er et overstået kapitel. For at sige noget, som jeg aldrig nogensinde havde regnet med at jeg skulle sige.. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...